Bra saker i september

1. Slutar jobba heltid
Får förhoppningsvis ett liv igen
2. Börjar plugga
Är så läskigt taggad just nu, hoppas verkligen att det blir lika roligt som jag tror! Får pirr i magen när jag läser vad momenten innehåller för att allt låter så kul!
3. Eldvittnet kommer ut i pocketformat
Alltså helvete - har aldrig varit taggad på en bok som jag är på den här (läser ju knappt längre). Den släpptes för snart ett år sen och jag har bara gått och väntat på att den ska komma som pocket så jag kan köpa den och läsa den!!!!! Var helt övertygad att den skulle komma innan sommaren så FATTA hur besviken jag blev när jag såg att den skulle komma först i mitten av september... Men nu är det inte länge kvar! Kunde inte sluta läsa de första två böckerna av Kepler så har läskigt höga förhoppningar på den här hehe / mvh nörd
4. DEXTER!!!!!!!!!!!
Säger då bara det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0