<3

Livet livet! I ett par veckor har jag mått så fantastiskt bra! Äntligen är augusti här med allt positivt som jag längtat efter. Om bara två veckor åker jag till värmen med mamma och det ser jag fram emot så himla mycket, sen jobbar jag bara en vecka till och sen blir jag student. Och då är det mindre än en månad kvar tills Dexter börjar igen (alltså kan ej sluta tänka på det sen ca två månader tillbaka, är så taggad!!!!) och så blir det höst och det älskar ju jag. Underbart! Ikväll har jag ätit gomiddag på allstar och sett the dark knight rises med fina jobbkompisar och den ägde (och gjorde mig ännu mer taggad på Dexter!!!!!!!!) Det går bra nu!


Kommentarer
Postat av: molly

guman!

2012-08-02 @ 10:03:05
URL: http://blondinmolly.blogspot.com/
Postat av: emmaaaa

alltså helvette tagga dexter!!!!!!!! vill träffa dig nån dag gumman <3<3

2012-08-08 @ 12:36:11
URL: http://emmzangurl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0