Burk

Jaha, var hos farbror Doktorn (som var en tant) idag och är sjukskriven till söndag. Det trodde jag ej när jag blev förkyld för sisådär åtta dagar sen. Ligger därför i sängen och äter Marabou och ägnar mig åt min nya största hobby; att spana in alla möjliga inredningssidors Förvara-kategorier. Vill ha allt! Burkar till te, tvättmedel, diskmedel, medicin, kattmat om jag hade haft en katt, sysaker, sopsortering, lådor att ha dvd-filmer i, smarta anslagstavlor och så vidare. Gissa hur lycklig jag blev när jag hittade förvara.se! Himmelriket för en burknörd som jag. Nu vet ni vad jag önskar mig i inflyttningspresent.


Kommentarer
Postat av: molly

oj vad gumman :(!!!! krya, saknar dig på jobbet (och annars också) <3 hehe får dock jobba fett mkt extra nu när du är sjuk så det är oki om du är sjuk tills söndag men inget mer sen ;)))))))))



hehe fyfan vilken nice sida btw!!! puss

2011-12-13 @ 23:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0