Äta äta äta äta

Tråkig matvecka jag haft eller????
Måndag: Jobbmiddag nr 1 med oxfilé och potatisgratäng osv
Torsdag: Jobbmiddag nr 2 på Evys (random restaurang men sjukt god mat)
Fredag: Familjemiddag på Invito
Lördag: Fläskfilé och potatisklyftor hos Dennis mamma
Söndag: -18 grader ute = supergod värmande soppa hos Lotta med chokladfondant till efterrätt

Känns svårt att toppa detta till veckan. Men om sjutton dagar kan jag laga fabulösa maträtter i mitt eget kök!!!! Imorgon ska jag stiga upp 06.30 istället för 05.10, skönt med sovmorgon på min enda lediga dag.. :-)))))

Kommentarer
Postat av: molly

hahaha så nice :'(

2012-01-15 @ 23:49:21
URL: http://blondinmolly.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0